Pauzele, cheia evenimentelor de succes

5 sfaturi pentru un Coffee și Lunch Break perfecte

Cine nu și-ar dori ca timpul unei zile să fie împărțit așa: pauză de cafea, lucru, pauză de cafea, lucru, pauză de cafea și tot așa? Glumim. Nici chiar așa. Dar să luăm în calcul un eveniment important la care participi și care este foarte încărcat și interesant din punct de vedere al conținutului. Informațiile trebuie asimilate chiar pe parcursul evenimentului, iar fără pauze de cafea, nu funcționăm exact așa cum ne dorim. Ești de acord cu noi?

Dar dacă tu esti organizatorul evenimentului? Iată 5 recomandări pentru energizarea participanților în pauzele evenimentului organizat de tine. Cum spuneam, pauzele au un rol important în succesul evenimentelor corporate. Ești curios să afli mai multe? Citește mai jos:

  1. Ziua începe cu un coffee break. Acesta te poate scoate din încurcătură. Dacă invitații tăi întârzie să apară, o cafea este numai bună pentru un moment de socializare între cei care au ajuns deja. Nu crezi? Așadar, ia în calcul asta în realizarea bugetului evenimentului.
  1. Participanții au nevoie să își dea un „Reboot” alături de o cafea și să pornească următoarea parte a evenimentului cu forțe proaspete. Cu toții știm că informațiile împărtășite în timpul panelurilor de prezentări sunt diverse și necesită atenția celor prezenți 100% pentru ca informația să fie asimilată. Deci, ia în calcul mai multe coffee break-uri, în funcție de varietatea și complexitatea temelor discutate.
  1. În timpul pauzelor de cafea participanții au timp să se recreeze, să disemineze informația și să pună întrebări celorlalți participanți într-un mediu informal. Există persoane care nu mai consumă cafea după-amiaza, din cauza efectului său energizant. Când alegi meniul, pe lângă cafea, solicită și cafea decofeinizată, ceaiuri, dar și fructe, care au un efect energizant datorită conținutului de fructoză. Vei vedea succesul acestei alegeri!
  1. Câștigă timp prin servirea prânzului de tip bufet. Pentru a evita cozile, ține cont că zona de distribuție trebuie să deservească circa 40-50 de persoane. Acest aspect ar trebui să se afle pe lista ta de solicitări către furnizorul de catering.
  1. Dacă ai optat pentru varianta lunch tip bufet, gândește-te la comfortul invitaților tăi. Solicită un meniu format din preparate finger food și salate, vei avea cel mai bun prânz pentru participanți. Această variantă presupune preparate pentru toate gusturile (și dietele), iar folosirea minimă a tăcâmurilor este mai facilă în acest context. Fii atent la nevoile invitaților, ei merită toată atenția ta. Nu-i așa?

Concluzia? Folosește recomandările noastre și alege meniurile de coffee break și prânz care se potrivesc cel mai bine nevoilor tale. În felul acesta, o să ai parte de un eveniment impecabil, de care invitații tăi o să-și amintească cu drag.

ÎNAPOI LA CAMPANIE