Tu ce ai alege între un produs ca la carte și unul ca la carte și, în plus, cu iubire și pasiune? Adică între bine și foarte bine? Nouă, spre exemplu, ne place pasiunea din lucruri, alegem să creăm experiențe care pornesc de la cele mai mici detalii și pentru care contează implicarea noastră din toate punctele de vedere. Curatul trebuie să fie curat, corectitudinea, corectitudine, respectul, respect și lista poate continua.
Hai să aflăm ce părere are și Alice Năstase.
Editorial Alice Năstase, jurnalistă și scriitoare:
De când am intrat în secolul vitezei, al tehnologiei fără cusur și al profesionalismului ridicat la rang de artă, alegerile consumatorilor au devenit tot mai greu de făcut. Drept este că dificultatea alegerii noastre între bine și foarte bine e doar un splendid și minuscul obstacol, pe care îl sărim cu bucurie și cu recunoștință ori de câte ori avem ocazia…
Au existat destule epoci în care a trebuit să optăm, dintre două rele, pentru cel mai mic rău. Să ne decidem dacă vrem alb sau negru, dreapta sau stânga, nimic sau mai nimic. Din fericire, cei mai mulți dintre noi le-au uitat deja, căci timpul s-a răsturnat norocos în clepsidre și a adus în viețile noastre dreptul de a alege, cu adevărat, ceea ce ne place și ne încântă. Așa că eu, una, m-am învățat să caut, dincolo de calitate, lumina. Lumina din oamenii talentați este cea care aduce diferența care contează în viețile celor din jur. Învățați și talentați sunt, să recunoaștem, destul de mulți pe aici. Cei care vor lăsa urme mai durabile ale trecerii lor pe pământ sunt, însă, aceia care își dublează harurile și abilitățile excepționale cu bunătate, cu generozitate, cu toleranță, cu umanitate profundă.
La fel, am observat că piața e plină de produse de cea mai bună calitate, între care, teoretic, ți-e greu să te decizi. Și, totuși, câștigă teren cele care au strecurat, între ingredientele formulei lor perfecte, un strop de praf de zână, o linguriță de iubire, o rază de soare în plus… Și atunci totul devine mai simplu, din nou, căci vei alege cu sufletul.
Oamenii de știință spun că viitorul echilibrului dintre cerere și ofertă va sta sub semnul neuromarketingului, care, teoretic, ar cuprinde sub aripa lui tăios de înțeleaptă și genul acesta de alegeri făcute cu tresărirea gândului și a inimii. Eu cred că, pur și simplu, suntem norocoși că am învățat să ne urmăm nu doar mintea în tot ceea ce facem, ci să alegem lucrurile făcute cu dragoste, locurile în care, dincolo de calitatea produselor, există și bucurie turnată în ceașca de cafea odată cu surâsul celui care ți-a servit-o, așternuturi fine împachetate cu zâmbetul pe buze și abia apoi întinse peste salteaua pufoasă, refugii-hoteluri-limanuri ale încântării și răsfățului în care nu doar mobilierul e ales cu grijă, ci și bucuria autentică de a fi acolo a celor care îți deschid ușa și-și deschid sufletul în fața ta.
Da, avem de ales între bine și foarte bine, între produse și servicii făcute ca la carte și produse și servicii făcute nu doar ca la carte, ci și cu iubire și cu pasiune pe deasupra, între întâlniri cu oameni instruiți și talentați sau întâlniri cu oameni-lumină. Între iubiri și mari iubiri. Și nici nu mai știm dacă e greu câteodată, când, de fapt, răspunsul se alege singur, izbucnind firesc din toată frumusețea mersului înainte al lumii.
Campania „Mai mult decât profesie. Pasiune!“ este cu și despre pasiunea cu care am învățat să servim oaspeții în fiecare zi a activității noastre. Colegii noștri au fost actorii Calendarului pe anul 2017. Prin această campanie ne-am dorit să aducem angajații, dar și meseriile dintr-un hotel într-o altă lumină, prin asocieri neașteptate.
Jurnalista Alice Năstase Buciuta este invitată lunar să ne povestească despre pasiune, viață și profesie, în stilul ei minunat, caracteristic. Citiți mai multe editoriale semnate de Alice Năstase.