Atunci când rezervi un hotel, pe lângă o locație excelentă, confort și servicii ireproșabile, gazdele știu cât de importante sunt facilitățile și beneficiile pentru clienții lor. Unele hoteluri oferă servicii de Spa, altele programe de relaxare pentru copii, însă unele reușesc să depășească orice așteptări. De câte ori ați avut parte de un submarin personal în timpul călătoriei dumneavoastră sau de un Porsche pus la dispoziție pentru a explora împrejurimile? Noi am adunat cele mai extravagante facilități care sunt oferite de hotelurile din întreaga lume mai jos:
O mașină Porsche gratuită
Hotelul Rancho Valencia din Santa Fe, California oferă clienților săi un Porsche pe care să îl folosească în timpul sejurului. Acesta este oferit printr-o politică de ‘primul venit, primul servit’ și poate fi utilizat pentru a explora împrejurimile.
Oferte speciale pentru animalele de companie
În hotelul DeLuxe din Portland, Oregon există un interes deosebit pentru animalele de companie ale clienților. Pe lângă faptul că este permis accesul cu animale complet gratuit, acesta va primi un pat, un castron pentru mâncare, o jucărie, precum și un psiholog pentru animale sau un om care să plimbe cățelul, la cerere. Animalul de companie are chiar propriul serviciu de room service, dar și un meniu spiritual cu cărți inspiraționale, totul complet gratuit.
Un iPad din aur de 24 de karate
Deși a oferi un iPad drept facilitate în timpul șederii la hotel a început să fie din ce în ce mai obișnuit, Burj Al Arab Jumeirah a ridicat ștacheta, oferind un iPad din aur de 24 de karate. Acesta poate fi folosit pentru a accesa serviciile hotelului, meniul de Spa, precum și pentru a avea acces mai rapid la un majordom.
Un peștișor auriu
Pe lângă faptul că întregul hotel are un décor deosebit și un hol cu tematică subacvatică, personalul din Hotelul Triton îți oferă și un peștișor auriu drept animal de companie pe perioada șederii. Studiile arată că peștii colorați induc o stare de calm, deci sunt foarte potriviți după o zi agitată.
Fețe de pernă personalizate
În hotelul Peninsula din Beverly Hills loialitatea este răsplătită. Așadar, cei care sunt cazați în camera VIP, apartamente, dar și clienții care au stat cel puțin 5 zile la hotel, primesc fețe de pernă personalizate cu inițialele lor.Hotelurile au găsit metode prin care să iasă în evidență în fața clienților prin facilități extravagante pe care le pun la dispoziție, dar și prin servicii ireproșabile și beneficii de loialitate. Serviciile excelente pe care le oferă sunt apreciate de către cei care rezervă și sunt răsplătite prin fidelitate și, de ce nu, prin promovare.