Rezultate bune în 2016 și proiecte pentru 2017

Rezultatele anului 2016 și proiecte ambițioase pentru 2017

Anul 2017 a adus cu sine creșteri ale tarifelor medii, ca urmare a trendului ascendent din piața hotelieră, care s-a făcut simțit spre finalul lui 2016. Conform OTA (Online Travel Agency), în 2016 a fost înregistrată o creștere solidă atât pe segmentul rezervărilor directe, care sunt mai avantajoase, cât și la costurile de distribuție pentru hotel.

Astfel, în anul 2016, a avut loc o creștere ușoară a volumului de rezervări business, dar și o dezvoltare substanțială a rezervărilor leisure. Odată cu creșterea continuă a rezervărilor online prin OTAs, în 2017 tot mai mulți clienți corporate și/sau travel vor renunța la contractarea directă, motiv pentru care Continental Hotels a lansat pentru aceștia oferta de TARIFE DINAMICE prin care beneficiaza in continuare de discounturi din tarifele publice si prioritate la rezervare.

Datele pot fi accesate și pe site-ul Continental Hotels, în baza unui cod de acces sau direct la hotel, fără a fi nevoie de obligații contractuale de volum.

Referitor la gradul de ocupare din 2016 a hotelurilor din lanțul nostru, creșterea a fost de 5% până la 15%, lucru care ne dorim să se întâmple și în acest an. În același timp, ne așteptăm ca anul 2017 să aducă o creștere cu 10% a creșterii medii de venituri.

Ca și până acum, toate proiectele nostre sunt gândite în așa fel încât rezultatul final să se traducă printr-o experiență cât mai bună pentru voi, oaspeții noștri.


Campania „Mai mult decât profesie. Pasiune!“ este cu și despre pasiunea cu care am învățat să servim oaspeții în fiecare zi a activității noastre. În loc de actori, am folosit chiar angajații companiei pentru a pozele Calendarului anului 2017, prin care dorim să arătăm meseriile din hotel prin prisma pasiunii.

ÎNAPOI LA CAMPANIE