Măsuri prevenție Coronavirus – COVID19
Siguranța dumneavoastră și a angajaților noștri este de o importanță extremă pentru noi de aceea am luat măsuri suplimentare pentru a ne asigura că aveți o ședere plăcută și sigură.
Vă prezentăm măsurile implementate în hotelurile lanțului Continental Hotels. Măsurile implementate au la bază legislația în vigoare și vor fi îmbunătățite în permanență, în funcție de evoluția medicală, recomandările legale și cerințele oaspeților.
Vom continua să actualizăm această pagină cu ultimele informații privind siguranța călătoriilor dumneavoastră.
CE FAC CLIENȚII
Reguli pentru oaspeții noștri
- Dezinfectați mâinile la intrarea / ieșirea în / din hotel și la accesul în lifturi, în acest sens am montat dozatoare cu dezinfectant specific în toate aceste spații.
- Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de membrii echipei Continental Hotels.
- Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de ceilalți clienți ai hotelului.
- Pentru a reduce contactul oaspete – angajat am implementat procedura de check-in online. Completați formularul ce se găsește pe website, înaintea sosirii la hotel.
- Pentru rezervările în avans recomandăm plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul.
- În situația în care sunteți depistat pozitiv în timpul șejurului, vă asiguram, la cerere, cameră de izolare, pe perioada de carantină.
CE FACEM NOI
Reguli pentru Continental Hotels
ÎN SPAȚIILE PUBLICE
- Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personalul hotelului, pe baza procedurilor interne, respectând reglementările sanitare în vigoare și actualizate permanent în funcție de recomandarile medicale pentru prevenirea răspândirii SARS-CoV-2.
- Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, aparate POS, fișă client, butoane lift, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale, pult recepție, ATM-uri.
- Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice la maxim 3 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate, de la Ecolab, iar pentru pardoseală se folosește Karcherul cu abur dezinfectant.
- Toate spațiile se aerisesc ori de câte ori este nevoie. Filtrele de la sistemele de ventilație și climatizare se igienizează și se curăță în permanență monitorizându-se aportul de aer proaspăt.
- Ascensoarele sunt dotate cu dispozitive de purificare / sterilizare și dezinfecție. Soluția implementată de Kone oferă un tiraj de aer proaspăt în cabină utilizând tehnologia PCOTM(Oxidare Fotocatalictică). [nu se aplică la Continental Forum București, Continental Forum Constanța, MyContinental București și MyContinental Sibiu].
ÎN CAMERE
- Am actualizat procedura internă de curățenie în camerele de hotel conform recomandărilor sanitare privind prevenirea răspândirii SARS-CoV-2
- Camerele eliberate intră în tratament de igienizare a aerului cu ajutorul generatorului de ozon.
- Camerista nu va atinge obiectele oaspetelui la efectuarea curățeniei sau la schimbarea lenjeriei / prosoapelor.
- Prin spălare și uscare la temperaturi ridicate, apoi călcare asigurăm dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor din camere. Folosim detergenți și dezinfectanți profesionali, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab.
- Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab.
- Lavetele și cârpele de curățenie se schimbă după fiecare cameră curățată. Acestea se colectează într-un recipient special pentru a fi curățate și dezinfectate la sfârșitul zilei.
- În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, seifului, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, materialelor informative din cameră.
ÎN SĂLILE DE EVENIMENTE
- Revizuim permanent capacitățile sălilor de evenimente astfel încât să respectăm distanțarea socială și restricțiile legislative în vigoare la data evenimentului.
- Condițiile de organizare / participare la evenimente se pot schimba în funcție de reglementările legislative. Vă rugăm să vă informați de cadrul legislativ în vigoare, la data evenimentului.
- Fiecare sală de evenimente are în dotare dispenser cu dezinfectant.
- Asigurăm tehnologia și dotările necesare pentru organizarea evenimentelor hibrid – invitații pot participa fizic sau online la eveniment.
- Dezinfectăm frecvent toate suprafețele din sălile de evenimente folosind soluții de curățenie de la furnizorul autorizat Ecolab.
- După utilizare fiecare sală intră în tratament de igienizare a aerului folosind generatorul de Ozon.
- Curățăm și dezinfectăm frecvent filtrele de la aparatele de aer condiționat, conform planului intern de prevenție și curățenie.
- Folosim pe cât posibil, ventilația naturală a sălilor de evenimete.
- Echipamentele tehnice puse la dispoziție de Continental Hotels sunt supuse unui protocol de curățare și igienizare, astfel încât să nu fie afectată calitatea și proprietățile echipamentelor
- Echipa Continental Hotels foloseste echipament de siguranță și protecție conform procedurilor interne și legislației în vigoare.
- Ne adaptăm solicitărilor clienților și reconfigurăm set-up-ul sălii și al meselor astfel încât normele de siguranță și distanțare să fie respectate.
ÎN RESTAURANT ȘI BUCĂTĂRIE
- Am actualizat Sistemul de Management al Siguranței Alimentare și respectăm programele care includ bune practici de igienă, curățare și sanitație, zonarea spațiilor de prelucrare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile de bază și activitățile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor.
- Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate.
- Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor.
- Am întărit serviciile tehnice de întreținere: dezinfectarea apei, respectiv verificarea potabilității apei, monitorizarea echipamentelor de spălat vase, starea filtrelor de aer, funcționarea optimă a dispozitivelor cu substanță dezinfectantă.
MĂSURI (reguli) PENTRU ANGAJAȚI
- Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenirea răspândirii SARS-CoV-2. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență.
- Lucrăm împreună cu firma Ecolab, care ne asigură programe de informare și prevenire a infecțiilor pentru răspândirea virusului, prin participarea la traininguri online care includ cele mai bune practici operationale, instruire și resurse.
- Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedurile de control interne, actualizate pentru această perioadă cu măsurile privind prevenirea răspândirii SARS-CoV-2.
- Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini.
- Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție).
- Acordăm atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv vestiare.
- Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea socială.
- Curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60 – 90 de grade, în funcție de material și intrucțiunile de pe etichetă.
Vă asigurăm de întreaga noastră preocupare pentru siguranța și confortul dumneavoastră.
Contacte:
website: www.continentalhotels.ro
Telefon:: +40 372 121 721
Email: reservation@continentalhotels.ro
Continental Forum Arad
Telefon: +40 372 578 800
Email: arad@continentalhotels.ro
Continental Forum București
Telefon: +40 21 401 1011
Email: bu3@continentalhotels.ro
Continental Forum Constanta
Telefon:: +40 241 508 050
Email: ct1@continentalhotels.ro
Continental Forum Oradea
Telefon: +40 372 598 800
Email: oradea@continentalhotels.ro
Continental Forum Sibiu
Telefon: +40 372 692 692
Email: sibiu@continentalhotels.ro
Continental Forum Tîrgu Mureș
Telefon: +40 372 658 800
Email: mures@continentalhotels.ro
Telefon:: +40 372 010 300
Email: reservation@grandhotelcontinental.ro
Hello Hotels Bucharest
Telefon: +40 372 121 800
Email: reservation@hellohotels.ro
MyContinental Bucharest
Telefon: +40 21 300 9110
Email: bu2@continentalhotels.ro
MyContinental Sibiu
Telefon: +40 269 218 100
Email: sb1@continentalhotels.ro
Continental Suceava
Telefon: +40 372 304 904
Email: suceava@continentalhotels.ro
Continental Drobeta Turnu Severin
Telefon: +40 372 528 828
Email: drobeta@continentalhotels.ro