Măsuri prevenție Coronavirus – COVID19

Măsuri de siguranță și prevenție împotriva COVID-19

Siguranța dumneavoastră și a angajaților noștri este de o importanță extremă pentru noi de aceea am luat măsuri suplimentare pentru a ne asigura că aveți o ședere plăcută și sigură.

Noua monedă de circulație în perioada post-pandemie o reprezintă ÎNCREDEREA. ÎNCREDEREA în hotelurile noastre, ÎNCREDEREA în echipa noastră, ÎNCREDEREA în măsurile pe care le luam în permanență.

În acest sens, vă prezentăm măsurile implementate în hotelurile lanțului Continental Hotels. Măsurile implementate au la bază legislația în vigoare, indicațiile emise de OMS (World Health Organisation) și vor fi îmbunătățite în permanență, în funcție de evoluția medicală, recomandările legale și cerințele oaspeților.

Vom continua să actualizăm această pagină cu ultimele informații privind siguranța călătoriilor dumneavoastră.

CE FAC CLIENȚII


Reguli pentru oaspeții noștri

  • Dezinfectați mâinile la intrarea și ieșirea din hotel și la accesul în lifturi, în acest sens am dotat cu dozatoare cu dezinfectant specific toate aceste spații.
  • La intrarea în hotel există covoare cu soluții dezinfectante, vă rugăm să le folosiți pentru dezinfectarea încălțămintei.
  • Purtați mască de protecție în spațiile publice din hotel.
  • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de membrii echipei Continental Hotels. În lobby există marcaje pe pardoseală în acest sens.
  • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de ceilalți clienți ai hotelului.
  • Pentru siguranța dumneavoastră, a celorlalți oaspeți dar și a echipei noastre, vă informăm că procedura de check-in include și verificarea temperaturii dvs. cu echipament atestat. Vă rugăm să acceptați această procedură.
  • Procedura de check-in, respectiv completarea și semnarea documentelor se efectuează folosind pixul personal sau pixurile puse la dispoziție de hotel păstrând o distanță de min 2 m față de recepționer.
  • La check-out cheia / cardul de acces în cameră se lasă în containerul special amenajat și marcat în acest sens la recepție.
  • Pentru rezervările în avans recomandăm plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul.
  • Vă rugăm să respectați marcajele și reconfigurarea mobilierului din zonele publice pentru a facilita păstrarea distanțării sociale.
  • Lifturile de acces în camere se vor utiliza de o singură persoană, maxim 2, dacă sunt oaspeți cazați în aceeași cameră.
  • La intrarea în lift există dispozitiv cu dezinfectant pentru mâini, iar panourile de comandă ale lifturilor sunt protejate cu folie și dezinfectate în permanență de echipa noastră.
  • Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine.
  • În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența.

CE FACEM NOI


Reguli pentru Continental Hotels

 ÎN SPAȚIILE PUBLICE

  • Am restricționat pe o perioadă nedeterminată serviciile suplimentare cazării (restaurant, bar de zi, spa, piscină, săli de conferință, business corner), cu scopul de a limita deplasările oaspeților în incinta hotelului.
  • Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea unor trasee conforme cu regulile de distanțare socială.
  • Am amenajat covorașe dezinfectante la intrarea în hotel.
  • Pentru diminuarea contactului cu recepționerul am instalat ecrane de plexiglas pe pultul Recepției.
  • Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant, pungi pentru deșeuri și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii conform standardelor OMS.
  • Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personalul specializat instruit conform check-listului recomandat de către Centrul pentru Controlul și Prevenirea Bolilor din USA pentru prevenirea COVID-19.
  • Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, aparate POS, fișă client, butoane lift, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale, pult recepție, ATM-uri.
  • Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice la maxim 3 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate, de la Ecolab, iar pentru pardoseală se folosește Karcherul cu abur dezinfectant.
  • În spațiile toaletelor publice se vor menține aceleași măsuri ca și în celelalte spații publice.
  • Toate spațiile se aerisesc ori de câte ori este nevoie. Filtrele de la sistemele de ventilație și climatizare se igienizează și se curăță în permanență monitorizându-se aportul de aer proaspăt.

ÎN CAMERE

  • Am actualizat procedura de curățenie în camerele de hotel și am fost nevoiți să scoatem din camere elementele cu risc de contaminare și greu de dezinfectat.
  • Am actualizat check-listul de curățenie în conformitate cu recomandările Centrului pentru Controlul și Prevenirea Bolilor din USA pentru prevenirea COVID 19, astfel timpul de curățenie și dezinfectare a unei camere s-a dublat.
  • Angajații vor purta uniforma completă și echipamenul de protecție (mască, mănuși, vizieră) pe toată durata operațiunilor de curățenie.
  • Am scos toate materiale informative și publicitare din camere (guest directory, notes, pix, pliante, liste prețuri) și am sintetizat informația strict necesară într-un format care permite igienizarea.
  • Am scos produsele din minibar, dar puteți comanda la recepție ce doriți din lista meniu din cameră. Oferim o sticlă de apă gratuit pentru fiecare oaspete.
  • Micul dejun îl asigurăm în regim room service conform variantelor disponibile și prezentate în Lista din camera dumneavoastră.
  • Cina o asigurăm în regim room service. Lista de preparate disponibile și prețurile se află în camera dumneavoastră.
  • Paharele de sticlă le-am înlocuit cu pahare de unică folosință.
  • Din motive de siguranță, pentru a evita contaminarea, am scos facilitățile pentru ceai și cafea din camere.
  • Am desființat serviciul de spălătorie pentru oaspeți – implicit am scos din camere punga de spălătorie și lista de prețuri.
  • Am scos periile de haine din camere.
  • Setup-ul camerei va fi în funcție de ocupare – pentru o persoană sau două persoane.
  • Telecomanda pentru TV și pentru aer condiționat (unde este cazul) sunt înfoliate și sigilate pentru igienizare ușoară după fiecare oaspete.
  • Am schimbat procedura de curățenie și dezinfectare a camerelor de hotel după fiecare oaspete. Camerele eliberate intră în tratament de igienizare și dezinfectare corespunzătoare noilor proceduri interne, reintrând în circuitul de cazare la o distanță de minim 48 de ore de la eliberare.
  • Camerele eliberate intră în tratament de igienizare a aerului cu ajutorul generatorului de ozon.
  • Am limitat serviciul de curățenie a camerei pe timpul sejurului. În camerele ocupate camerista va intra doar pentru eliminarea gunoiului zilnic, în lipsa oaspetelui.
  • Nu se schimbă lenjeria și prosoapele pe perioada sejurului. În situații speciale, dacă oaspetele solicită schimbarea lenjeriei și prosoapelor în timpul sejurului, camerista efectuează aceste activități când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră.
  • Am schimbat procedura de strângere a lenjeriei și prosoapelor astfel încât să se evite scuturarea acestora. Lenjeria și prosoapele din fiecare cameră se depozitează în saci separați, care vor fi transportați în următoarea cameră de curățat. Sacii se desfac doar în spălătorie, în momentul introducerii în mașina de spălat.
  • Am scos șalul / cuvertura de pat și pernele decorative, pentru a facilita igienizarea.
  • Pernele și salteluța / husa de protecție se spală după fiecare client.
  • Prin spălare și uscare la temperaturi ridicate, apoi călcare asigurăm dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor din camere. Folosim detergenți și dezinfectanți profesionali, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab.
  • Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab.
  • Lavetele și cârpele de curățenie se schimbă după fiecare cameră curățată. Acestea se colectează într-un recipient special pentru a fi curățate și dezinfectate la sfârșitul zilei. La sfârșitul zilei se pun într-o soluție cu clor, apoi se spală și se usucă în uscător la 70 grade.
  • Căruciorul cameristei și toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfârșitul programului de lucru și vor fi închise în oficiu.
  • În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, seifului, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, materialelor informative din cameră.
  • Băile sunt curățate și dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab și check-list-ului de curățenie actualizat.
  • Renunțăm la șamponul / gelul de spălat din dispensere și vom folosi cosmetice individuale.
  • Toate dotările nefolosite de oaspete pe perioada sejurului (cosmetice individuale, papuci, halat) se vor colecta la check-out.
  • Curățăm frecvent filtrele de la aparatele de aer condiționat și ventiloconvectoare conform noului program stabilit de departamentul tehnic.
  • Lenjeria și prosoapele murdare ajung la spălătorie în saci separați, sortați de către cameriste în procesul de curățenie în camere și se introduc direct în mașinile de spălat.
  • Angajații din spălătorie vor manipula sacii numai cu mănuși și mască de protecție.
  • Spălarea se va face la minim 60 de grade.
  • Va exista o delimitare clară a zonei de depozitare a sacilor veniți de la camere de cea în care se scoate lenjeria spălată.
  • Procesul de uscare (60-70 de grade) și călcarea vor definitiva dezinfectarea.
  • Sacii rezultați după golirea lenjeriei și a prosoapelor, împreună cu mănușile folosite, se vor duce în tomberoanele special marcate.
  • Tomberoanele pentru echipamente de protecție și sacii de lenjerie se dezinfectează după colectarea gunoiului de firme specializate.

ÎN RESTAURANT ȘI BUCĂTĂRIE

  • Am actualizat Sistemul de Management al Siguranței Alimentare și respectăm programele care includ bune practici de igienă, curățare și sanitație, zonarea spațiilor de prelucrare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile de bază și activitățile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor.
  • Până în prezent, nu există dovezi prin care oamenii pot contracta COVID-19 din alimente și ambalaje alimentare. Cercetările au evaluat supraviețuirea virusului pe diferite suprafețe și au raportat că virusul poate rămâne viabil până la 72 de ore pe plastic și oțel inoxidabil, până la 4 ore pe cupru și până la 24 de ore pe carton, motiv pentru care am întărit dezinfectarea tuturor spațiilor.
  • Asigurăm serviciul de mic dejun și cină în regim room service. Lista de preparate și prețurile se află în camera dumneavoastră.
  • Folosim ambalaje de unică folosință pentru servirea mesei la cameră, cu scopul de a reduce cât mai mult contactul uman și a evita contaminarea.
  • Am schimbat procedurile de servire la cameră pentru a respecta reglementările de igienă și securitate.
  • Am limitat numărul de angajați care intră în contact cu preparatele servite oaspeților.
  • Am actualizat procedurile de recepție a mărfii, astfel: furnizorii și angajații care se ocupă cu livrărille / recepția mărfurilor poartă echipament de protecție; dezinfectăm ambalajele prin pulverizare cu soluție dezinfectantă înainte de mutarea în spațiul de depozitare.
  • Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate.
  • Produsele nealimentare și produsele alimentare care nu necesită regim termic sunt depozitate într-o zonă tampon pentru 24 de ore; produsele alimentare proaspete sunt dezambalate într-o zonă separată, apoi spălate și depozitate în spațiile specifice.
  • Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor.
  • Există covorașe dezinfectante la intrarea în toate spațiile de producție.
  • Am întărit serviciile tehnice de întreținere: dezinfectarea apei, respectiv verificarea potabilității apei, monitorizarea echipamentelor de spălat vase, starea filtrelor de aer, funcționarea optimă a dispozitivelor cu substanță dezinfectantă.
  • Asigurăm curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90 grade.

MĂSURI (reguli)  PENTRU ANGAJAȚI

  • Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență.
  • Lucrăm împreună cu firma Ecolab, care ne asigură programe de informare și prevenire a infecțiilor pentru răspândirea virusului, prin participarea la traininguri online care includ cele mai bune practici operationale, instruire și resurse.
  • Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadă: măsurarea temperaturii și completarea formularului aferent, dezinfectarea mâinilor și încălțămintei de exterior.
  • Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit în uniforma standard mănuși și mască de protecție, vizieră (după caz).
  • Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini.
  • Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție).
  • Acordăm atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv vestiare.
  • Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea socială.
  • Am restricționat / limitat semnificativ contactul fizic între angajații Continental Hotels și oaspeți.
  • Curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60 – 90 de grade, în funcție de material.
  • Echipamentele de protecție folosite se aruncă respectând regulile de colectare în recipiente speciale, apoi în tomberoanele speciale. Aceste recipiente și tomberoane sunt spălate și dezinfectate după colectarea de către firma specializate.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continental Forum Arad

Telefon: +40 372 578 800
Email: arad@continentalhotels.ro

Continental Forum Oradea

Telefon: +40 372 598 800
Email: oradea@continentalhotels.ro

Continental Forum Sibiu

Telefon:+40 372 692 692
Email: sibiu@continentalhotels.ro

COVID-19

Vă asigurăm de întreaga noastră preocupare pentru siguranța și confortul dumneavoastră.

Contacte:

Hello Hotels București

Telefon:+40 372 121 800
Email: reservation@hellohotels.ro

Grand Hotel Continental București

Telefon:  +40 372 010 300
Email: reservation@grandhotelcontinental.ro

Continental Hotels – sediul central

website oficial: www.continentalhotels.ro
Telefon: +40 372 121 721
Email: reservation@continentalhotels.ro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continental Forum Tîrgu Mureș

Telefon: +40 372 658 800
Email: mures@continentalhotels.ro

Continental Suceava

Telefon: +40 372 304 904
Email: suceava@continentalhotels.ro

Continental Drobeta Turnu Severin

Telefon:+40 372 528 828
Email: drobeta@continentalhotels.ro

©2020 Continental Hotels. Toate drepturile rezervate. Site realizat de InMotion Media

Ai 10% discount față de oricare alt site de rezervări doar cu adresa ta de email.

Nu vom stoca și nu vom folosi această adresă în viitor.

Nu vreau discount

Mai multe detalii legate de oferta Continental Hotels.